

איך מתגברים על איום קיומי ? משיקים עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: עוף טוב, הורדת מצגת
איך מתגברים על איום קיומי?
משיקים עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים
מה עושה מותג שיום בהיר אחד משויך לקטגוריה שנחשבת מסוכנת בדיוק כמו סיגריות?
עוף טוב פעילה ומזוהה לאורך שנים עם קטגוריית השניצלים הקפואים, פסטרמות, נקניקים ונקניקיות. בשנים האחרונות, עת גברה המודעות לכך שלקדמה ולתיעוש יש מחיר, השתנו התפיסות כלפי מזון מוכן: השאיפה לאיכות חיים ותזונה נכונה ובריאה עלתה ומוצרים מתועשים החלו להפוך ל”מוקצים”. באוקטובר 2015 הוטלה הפצצה הגדולה מכולן, ארגון הבריאות העולמי יצא בהכרזה דרמטית -” בשר מעובד מסרטן כמו סיגריות”
הדרך של עוף טוב להתמודד עם האיום הייתה ברורה – התאמה מהירה למגמות השוק.
שינוי הפוקוס השיווקי מתקשור שניצלים קפואים לתקשור עוף טרי ארוז; השקת חדשנות משמעותית ומבודלת – עוף טרי ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים ותקשורת רצינית הממנפת את היתרון המוצרי ואת תהליך הייצור.
עתידה של עוף טוב יכל להיות כמו עתידה של נוקיה או קודאק. חברות שלא השכילו להתאים את עצמן למגמות השוק בזמן ומצאו מהר מאד את סופן. היכולת של הנהלת עוף טוב להתאים עצמה למגמות השוק ולהקדים שחקניות גדולות ממנה עם חדשנות מוצרית רלוונטית ומדויקת הביאו לכך שהחברה איתרה מנוע צמיחה משמעותי בשוק גדול וצומח, מנוע שמבטיח את עתידה לשנים.
![]() |
![]() |
![]() |
יוסי ניר מנכל | ענבל קירש סמנכלית שיווק | רוני הררי מנהלת תחום פסטרמות נקניקים וטרי ארוז |