איך מייצרים היסטריה סביב מותג חדש בחמישה ימים וב-100 אלף ש״ח? מקימים להקת בנים אמיתית ששרה על כאבי מחזור

משרד פרסום: ענבר מרחב, חברה: נורופן/ רקיט בנקיזר, הורדת מצגת

הרקע
הקייס שלפניכם עלול להראות הזוי לגמרי.
בשנת 2015 ביקשה חברת רקיט בנקיזר להשיק אריזה חדשה לשוק: נורופן באריזה הורודה לשיכוך כאבי מחזור, כאבים נוספים והורדת חום. האתגר הגדול היה נעוץ בכך, שבתפיסת נערות בנות 16, קהל היעד המרכזי של המוצר, נורופן הוא מותג שמטפל בכאבי ראש ולא בכאבי מחזור (ככה זה כשעושים עבודה טובה בגזרת כאבי הראש).
בכדי לגרום לנערות הצעירות לנטוש את הפתרונות הקיימים והמוכרים נדרש פתרון מספיק קיצוני, שייצר הפרעה ויגרום לנורופן באריזה הוורודה להיתפס כפתרון היעיל, החדשני ולא פחות חשוב ה”מגניב” בקטגוריה.

 

תיאור המהלך
בכדי להתמודד עם האתגר הגדול החלטנו ללכת הכי רחוק שאפשר ולשבור כל פרדיגמה שקשורה בשיווק משככי כאבים: במקום לדבר בשפה רפואית דידקטית על המוצר וסגולותיו הקמנו להקת בנים, בשם XPAIN ויצרנו קליפ הומוריסטי ששובר את כל הקלישאות הקיימות בפרסום משככי כאבים. נורופן הציע אלטרנטיבה מותגית צעירה ומעודכנת לטיפול בכאבי המחזור.

 

תוצאות המהלך
המהלך השיווקי של נורופן שרף את הרשת!
הקמפיין זכה לכ-2.5 מיליון חשיפות, ליותר מ-1.5 מיליון צפיות, 65% מהן אורגניות, הוא הקפיץ את ה-TOP של נורופן בסגמנט ל-35% והפך את הנורופן באריזה הורודה למוצר השני הנמכר ביותר בפורטפוליו של נורופן. כל זה ב-5 ימים בלבד, וב-100,000 ₪ בלבד!!!

כפיר אברהם- מנכ נעמה רכטמן- מנהלת שיווק תחום הבריאות רקיט בנקיזר עדי צוקר- מנהלת מותגי OTC רקיט בנקיזר
כפיר אברהם- מנכ"ל רקיט בנקיזר נעמה רכטמן- מנהלת שיווק תחום הבריאות רקיט בנקיזר עדי צוקר- מנהלת מותגי OTC רקיט בנקיזר