איך מייצרים בידול והעדפה ברורים בקטגוריה שהופכת לשקופה

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת

תקציר המהלך

בשנת 2014 יצאנו בבזק למהלך רב שלבי תחת הכותרת “האינטרנט של בזק נותן לך יותר”. בבסיס המהלך, עמד הרעיון שבמקום להיגרר למלחמת מחירים שאינה נגמרת, נציע ללקוחותינו לקבל יותר ובאותו המחיר. מדובר במהלך, שתוך שנה אחת, יצר שינוי מהותי בהרגלי הגלישה של הישראלים וביסס תפיסות חדשות ושינוי עמדות בכל הנוגע לאינטרנט. אבל הכי חשוב, המהלך בידל את האינטרנט של בזק מזה של המתחרים, והיווה הצלחה כבירה במונחים עסקיים ותדמיתיים.

–   לראשונה, בזק מציעה תוכן ומנכסת לעצמה באופן אבסולוטי את זירת הענן

–   בזק פורצת את גבולות הגיל ומצליחה להצעיר את המותג באמצעות פנייה רלוונטית לקהלים צעירים

–   בזק משיגה צמיחה של למעלה מ-17% ביחס לשנה קודמת בגיוס לקוחות נטו לרשת ה-NGN.

–   בזק נהנית מצמיחה מרשימה בפרמטרים התדמיתיים כחברה אהובה וכמובילה תפיסתית בכל הנוגע לרשתות האינטרנט במדינת ישראל.

–   ערך מניית בזק מגיע לשיאים ועולה מעל היעד המצופה לצמיחה של בכ-140% בשנת 2014!

–   קצב הגלישה של הישראלים גדל כמעט ב-180%  במהלך שנה זו, לממוצע של מעל ל-32 מגה שפתחו בפני הישראלים חוויית גלישה מהירה, איכותית ועתירת ערכים מוספים.

–   משקי בית רבים בישראל התקינו, הורידו ונרשמו לשירותי ומוצרי הערך המוסף שסיפקה בזק ונהנו משימושוית רבת תועלת על בסיס יומיומי בתוך הבית ומחוץ לבית 

סטלה הנדלר, מנכ רן גוראון משנה למנכל וסמנכל שיווק
סטלה הנדלר, מנכ"ל רן גוראון משנה למנכל וסמנכל שיווק