

איך לקחנו משהו אפור והפכנו אותו לצבעוני ומעניין
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: טמבור, הורדת מצגת
רקע
קטגוריית הצבע הופכת שקופה:
א. אין בידול בין המתחרים, רמת מעורבות הצרכנים נמוכה. ערכים שנוכסו בלעדית לטמבור כמו חדשנות, מגוון ואיכות החלו להישחק
ב. המתחרים חיזקו את פעילותם התקשורתית, הרחיבו את סל המוצרים, הציעו השוואות מוצריות ויישמו מדיניות המחרה אגרסיבית.
לפיכך מעמדו של טמבור נמצא בסכנת שחיקה.
בנוסף, רכישת החברה ע”י קונצרן בינלאומי הציבה איום תפיסתי בדמות שיח ציבורי שלילי שהוביל לפגיעה תדמיתית.
המהלך
הבנו כי הדרך להגדלת רמת המעורבות והחזרת תפיסת המובילות עוברת דרך רעיון המותג “תראו מה שצבע יכול לעשות” ויצירת שפה תקשורתית רעננה ומעודכנת.
מצאנו ביטויים בעברית בהם מתחבאים צבעים המעניקים משמעות. המנגנון הקריאיטיבי גרם לצופה להשלים את הביטויים דרך הקונטקסט הצבעוני. בחרנו בשילוט החוצות כמדיה המתאימה, על אף היותה מסורתית, מיושנת ונתפסת שקופה, כחיבור אידיאלי בין רעיון המותג “להפוך משהו אפור למשהו צבעוני ומעניין” לבין המדיום.
תוצאות
התוצאות הוכיחו כי רעיון פרסומי ושימוש חדשני במדיה יכול להגדיל רמת מעורבות. השלטים הפכו פופולריים ברשתות החברתיות., גם חודשים מתום הקמפיין. מעל 1.3 מיליון גולשים נחשפו למהלך, מעל K40 אינטרקציות ועלייה של 40% בכניסות לאתר. השגנו מדיה מורווחת, העלמנו את השיח השלילי, יצרנו גידול במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, יצרנו פי 2 זכירות ובולטות ופער באהדה אל מול קמפיין המתחרה ויצרנו פי 2 נכונות לשלם פרמיה והעדפה ביחס למתחרה
![]() |
![]() |
|
מקס סרטייב, יו"ר דירקטוריון | רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"ל שיווק |