התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

איך לאחר 30 שנה, מילקי פורץ את גבולות הגביע ושובר שיא מכירות של כל הזמנים

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס, הורדת מצגת

רקע למהלך

בשנים האחרונות משהו השתנה: מהפכת הבריאות שהביאה לירידה בצריכת מוצרים עתירי קלוריות, ומחאת הצרכנים שתקפה את יצרניות החלב, הביאו  לירידה במכירות קטגוריית מעדני החלב ומילקי בפרט. ואם לא די בכך, תחרות מסוג חדש מצד טרה (מווו) ותנובה (YOLO), שהשיקו מוצרים חדשניים, בעלי ערך מוסף והלהיטו את הזירה. וכך לראשונה, ההגמוניה של מילקי החלה מתערערת, ולצד ירידה במכירות החלה גם שחיקה תדמיתית.

 המהלך
עם מגמות השוק שפועלות לרעתנו ועם צרכנים עם סף גירוי גבוה יותר מאי פעם – אנחנו חייבים להמציא את מילקי מחדש, ולהוציא אותו מגבולות הגביע. במהלך השנים 2013-2016 פרצנו את גבולות הגביע עם השקה של 3 מוצרים חדשניים בקטגוריות תוך שמירה על ה- essence המותגי של מילקי:
השוקולד, הקצפת והפינוק שאי אפשר לעמוד בפניו):

·                     מילקי Shake – משקה מילקי במרקם מפנק ובאריזה ייחודית

·                      מילקי Cake  – עוגה אישית מצוננת.

 ·                     מילקי Mousse –  מילקי בגרסת קינוח

 התוצאות
לאחר ירידת מכירות מתמשכת, המגמה התהפכה והקטגוריה עברה לצמיחה של מעל 5%. ומילקי עצמו, שבר את תקרת הזכוכית, והגיע ב-2016 לצמיחה חסרת תקדים בשיעור של 11%, ובמצטבר מתחילת המהלך ב- 2013 מכירות מילקי גדלו ב- 19%.

אלי איצקין, מנכל מחלבות שטראוס
אלי איצקין, מנכל מחלבות שטראוס