
איך טורררררררררררנדו הציל את הקיץ
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טורנדו מזגנים, הורדת מצגת
האתגר :
בקיץ 2016 טורנדו חווה משבר תקשורתי שאיים על יכולתו להמשיך ולצמוח בשוק המזגנים. האיום הופיע רגע לפני
התקופה הקריטית ביותר בשנה מבחינת מכירות – הקיץ. כמדי שנה, המותג נערך לקראת הקיץ עם קמפיין תקשורתי
מושקע. אולם הפעם, השפה התקשורתית שנבחרה בהובלת הפרזנטור ששון גבאי הייתה רחוקה מהשפה המוכרת
של המותג והתבררה במהרה כשגיאה. הפרמטרים התדמיתיים של המותג שנפגעו העידו על כך. ששיא תקופת
הביקושים ברקע, טורנדו החל לחשוב כיצד ניתן לשפר את המצב ולהפוך את הקיץ להצלחה!
הפיצוח:
טורנדו הבין שאין לו ברירה – חברת המזגנים נפרדה מחברת המדיה וממשרד הפרסום, נטשה את השפה
התקשורתית הקודמת והחלה ביצירת שפה חדשה. במקביל, טורנדו יצא ללמוד את שוק המזגנים והבין דבר אחד
מהותי – אין בידול מוצרי משמעותי ואין חשיבות מכרעת למיתוג מבחינת הצרכן. מה שאומר שהמעורבות הצרכנית
בשוק המזגנים נמוכה מאוד ורכישה היא לרוב פונקציה של תודעה צרכנית ברצפת המכירה ומחיר. טורנדו הבין שבכדי
לנצח את השוק צריך לנצח את היום-יום! להגיע אל התודעה ולהישאר שם! המותג פנה לארטילריה כבדה: גיוס רותם
סלע למשימה וחזרה למקורות עם הקאמבק של הביטוי המזוהה “טוררררנדו”, נכס אפקטיבי שיעשה את העבודה.
התוצאות:
המאמצים האדירים השתלמו– טורנדו הצליח להפוך את הקיץ להיסטורי עם נתח השוק הגבוה
ביותר שידע (33% נתח שוק!)
![]() |
||
רונן בזזי |