איך זה מרגיש כשבורחים מסיוט? כך דימינו מציאות של נוער בסיכון, יצרנו הזדהות עם ילדים המחליטים לברוח מהבית והשגנו את היעד השאפתני של גיוס תרומות להקמת בית חם נוסף לנוער במצוקה

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בית השנטי, הורדת מצגת

נקודת המוצא  | בית השנטי – הבית החם של הנוער במצוקה
בית השנטי הוא נקודת האור בחייהם  של אלפי ילדים ובני נוער בישראל.  הבית החם קולט אליו בני נוער נטושים שנמצאים בסכנה מיידית או עומדים בפני הידרדרות לאלימות פיזית, ניצול מיני, עבריינות, זנות ופשיעה. מטרת הבית היא מתן טיפול ותמיכה למצוקת הילדים והחזרתם למסלול חיים תקין ונורמטיבי בו ישתלבו בחזרה בחברה. על מנת לעזור לילדי הבית, עמותת בית השנטי נשענת על כספי תרומות שמהווים את החמצן של הארגון שמאפשר לו להתקיים.
העמותה נלחמת בשיניים על מנת לרתום את הציבור לתרום, ועתה זקוקה למימון לצורך הקמת בית השנטי בירושלים
המודעות הנמוכה לעמותה ולפעילותה לצד התדמית השלילית שיש למושג “נוער שוליים”, הופכים את משימת גיוס התרומות למלחמה מתמדת עבור בית השנטי. בנוסף, היעדר המשאבים וריבוי העמותות הנלחמות על כיסו של צרכן התרומות, הופכים את הקרב על הבולטות לקרב כמעט בלתי אפשרי. בתוך סביבה זו בבית השנטי מחליטים להמשיך ולצמוח ולהקים בית שנטי חדש, שלישי במספר, בירושלים.