

איך הפכנו ב-3 שנים לשוות פי 7!
משרד פרסום: מנצ', חברה: עמותת שוות, הורדת מצגת
הרקע:
‘שבוע הנערה הישראלית’ הפך לפרוייקט לאומי המעניק לנערות ולנשים את האומץ לראות את עצמן כפי שהן באמת: חזקות, מלאות פוטנציאל, וראויות להוביל שינוי חברתי ומשמעותי.
חמשת העוגנים של המהלך השיווקי-עסקי:
1. יצירת מודעות והשראה רחבה: קמפיינים מעצימים כמו “תראי אותך” ו-“העולם צריך אותך”, בהשתתפות מובילות דעה כמו דניאל גל וקים אור-אזולאי, כבשו את הרשת והגיעו לאלפי נערות.
2. גיוס מתנדבות מעוררות השראה: שיתופי פעולה עם ארגונים מובילים וגיוס אינספור דוברות שחשפו סיפורים אישיים והעניקו השראה לעשרות אלפי נערות להאמין בכוחן.
3. שיתוף פעולה עם מערכת החינוך: מערכי שיעור ייחודיים ועזרי מיתוג שצבעו את בתי הספר בסגול, העמיקו את המסר והעצימו את התלמידות.
4. טקס פתיחה מרגש: אירועים עם דמויות מובילות כמו רעיית הנשיא הגברת מיכל הרצוג, לצד הענקת אותות הצטיינות לנערות פורצות דרך שהפכו למודל לחיקוי.
5. שיתופי פעולה פורצי דרך: מותגים כמו שטראוס ו- AM:PM תרמו למהלכים ייחודיים שהדגישו את המסר – כל נערה היא כוח לשינוי.
התוצאות:
‘שבוע הנערה הישראלית’ הפך לפרוייקט לאומי פורץ דרך שמחולל שינוי חברתי, עם גידול מרשים של מאות אחוזים בהשתתפות נערות ונשים, שיתופי פעולה עם מעל 60 מהחברות המובילות במשק, פריסה בכ-70 רשויות, ופעילות עמותה שצמחה פי 7 בתוך שלוש שנים בלבד. זוהי רק ההתחלה – נמשיך להעצים, להנהיג ולחולל שינוי מתוך אמונה שהנערות של היום הן המובילות של מחר.
![]() |
||
מנכלית שוות - מעיין מלינרסקי |