

איך הפכנו את מעדני מוו לשחקן משמעותי בקטגוריית המעדנים במגזר הערבי?
משרד פרסום: אפאק טריו, חברה: מילקו תעשיות בע, הורדת מצגת
הרקע:
מאפייני המגזר שונים מאלו של כלל האוכלוסייה בישראל: קהל שמרני, צריכת המדיה של המגזר שונה, אוכלוסייה צעירה ומרובת ילדים, והכי חשוב, שוק החלב מתנהל מאוד שונה מהמגזר הכללי: ישנם שני מותגי ענק (תנובה ושטראוס) וההחלטה האסטרטגית הייתה לייצר חדירה של המותג טרה בשני שלבים: עולם לבן ועולם צבעוני
לאחר ביסוס מעמדנו כשחקן משמעותי בקטגוריית העולם “הלבן” מול תנובה החלטנו שהגיע הזמן לשלב השני – להיכנס לשוק הצבעוני ולהשיק את הזרוע הצבעונית “מוו”
המהלך השיווקי עסקי:
היה לנו ביד מוצר מעולה, טעים ועם מספר USP: הכי הרבה סידן, 20% פחות סוכר וללא חומרים משמרים לצד הפרה מוו. הייתה לנו תחמושת לכוון לקהל יעד כפול :
הפנייה להורים הייתה במהלך 360 שתקשר את היתרונות הבריאותיים של מעדני מוו, ולקהל הילדים פנינו באמצעות שת”פ עם כוכב הילדים פוזי מוזי ותותי והפקת DVDייעודי עם הפרה מוו
התוצאות:
· עליה של 230% במכירות מעדני הילדים בהשוואה לממוצע השנתי
· סה”כ צמיחה של כ 150% במכירות המעדנים
· ה TOMלמותג טרה הגיע ל 29% גידול של 107%
· הגדלנו את הצריכה ביותר מ 40%
· בקרב הילדים הביקוש ל DVDלא הפסיק
· בקרב הקמעונאים הייתה הצלחה מסחררת על המדף, הביקוש למעדני מוו היה מעל למצופה
![]() |
![]() |
|