איך הפכה סלקום tv לטלוויזיה החדשה של ישראל? תשאלו את משיח

משרד פרסום: גיתם BBDO, חברה: סלקום, הורדת מצגת

רקע

שוק הטלוויזיה הרב ערוצית דואפולי וסטגנטי כבר 17 שנה: HOT ו-YES מציעות ללקוח  חבילה של עשרות ערוצים (רובם אזוטריים) + VOD , בעלות ממוצעת של כ-220 ₪ לחודש.

הצרכן לעומת זאת, דווקא שינה את הרגלי הצפייה: מעל 80% צופים בעיקר בערוצים 2, 1, ו- 10, ועל זה הם מוסיפים בעיקר צפייה בתוכניות מוקלטות או ב- VOD.

לכן, צרכני HOT ו- YES מרגישים שהם משלמים בעיקר עבור ערוצים שהם אינם צופים בהם, ונוצרה הזדמנות להשקת שירות טלוויזיה רלוונטי יותר.

המהלך

סלקום  משיקה את סלקום tv, האלטרנטיבה שמתאימה להרגלי הצפייה החדשים: שירות טלוויזיה רב ערוצית המאפשר בחירה מספריית VOD הכוללת את מיטב הסדרות והסרטים בעולם, ללא הגבלה וללא תוספת תשלום, בנוסף לערוצים 1, 2, 10 וערוצי ספורט- ב-99 ש”ח בלבד.

ההשקה לוותה בקמפיין חדשני: “סלקום tv, רואים דברים אחרת”,בכיכובו של משיח, בעל האורחן המבטא את האבסורד הגלום בצרכן שכבול ל”טלוויזיה הישנה”.

התוצאות

השקת סלקום tv הצליחה מעל ומעבר למצופה: כ- 70,000 מנויים לשירות.

סלקום tv נהנית ממודעות מוחלטת כמעט, ונתפסת כשירות הטלוויזיה המשתלם ביותר.

ובנוסף, הנאמנות לסלקום קפצה ל-60%.

השקת סלקום tv היא מהפכה שמשנה את פני שוק הטלוויזיה, ומוזילה את ההוצאה לצרכן הישראלי במאות ואפילו אלפי שקלים בשנה!

סלקום גאה להיות בפעם השנייה בתולדותיה, חלק ממהפכה צרכנית המשנה את שוק התקשורת.

יוני סבג, סמנכ ניר שטרן - מנכ יניב גרינולד, סמנכ
יוני סבג, סמנכ"ל שיווק סלקום ניר שטרן - מנכ"ל סלקום יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן