
איך העברנו את הפיג'מה לקדמת הבמה והגדרנו מחדש מהי פיג'מה
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: דלתא ישראל מותגים בע"מ, הורדת מצגת
איך העברנו את הפיג’מה לקדמת הבמה והגדרנו מחדש מהי פיג’מה
תחום ההלבשה תחתונה סומן בשנים האחרונות למנוע צמיחה עבור רשתות אופנה שחיפשו הזדמנויות ב שוק דינמי וצפוף.
כתוצאה מכך, הצרכנים התרגלו לרעיון שאפשר ולגיטימי לרכוש תחתונים וגרביים בכל רשת אופנה ודלתא החלה לאבד נתחי שוק ואת ההגמוניה ב”עולם התחתון”. לנוכח המציאות החדשה, הבנו בדלתא כי עלינו- ‘לשמור על הבית’, לנער את האבק מעל המותג ולחפש מקור צמיחה, כשההזדמנות– לקיחת בעלות על עולם הפיג’מות. אמנם דלתא שם נרדף לאיכות, טכנולוגיה ונוחות- ערכים בעלי חיבור טבעי לתחום הפיג’מות אבל בפועל, ישראלים לא באמת לובשים פיג’מה. מכאן הבנו בדלתא שבכדי להפוך את הקטגוריה לרלוונטית, עלינו לערער על הסטטוס קוו: חולצת סוף מסלול, זה לא פיג’מה. מכאן, החלטנו להאיר בזרקור קטגוריה מנומנמת, להעביר אותה לקדמת הבמה ולהגדירה מחדש. יצאנו למהלך חינוך שוק, הנגשנו אותו עם הצעות מכר אטרקטיביות וחיזקנו את המשוואה אצל הצרכן, פיג’מות=דלתא. בהמשך מתחנו את הגבול והוצאנו אותה מהבית, כשהקורונה באופן טבעי הפכה אותה לבגד הרשמי שלנו והוכיחה שאפשר לעשות הכל בפיג’מה. הצלחנו לטבוע את המונח: זה לא פיג’מה, זכינו בכל פרס אפשרי, נמכרו מעל 60% יותר פיג’מות ובזכות זו הכנסות החברה צמחו!
דלתא הצליחה להגדיל את ההובלה בTOM בפער ניכר מהמתחרים והכי חשוב: חזרה ובגדול להיות מותג עדכני, רלוונטי ונחשק בזכות המהלך!
![]() |
![]() |
![]() |
ענת בוגנר, מנכ"לית | איל עמית, סמנכ"ל שיווק | מורן בגנו, מנהלת מותג |