איך הופכים תקציב של 0.5 מיליון למדיה בשווי 3.5 מיליון?
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תן ביס, הורדת מצגת
איך הופכים תקציב של 0.5 מיליון למדיה בשווי 3.5 מיליון?
תן ביס היא חברה ותיקה בשוק הישראלי. היא החלה את דרכה במתן פתרונות הסעדה עבור עובדי המגזר העסקי והפכה את כרטיס תן ביס לסמל סטאטוס בקרב עובדי החברות. מאז הגדילה תן ביס את הצעת הערך עבור החברות והקימה שירותי משלוחים בפריסה ארצית. עם זאת, בשוק הפרטי תן ביס היא עדיין לא הצליחה לתפוס פוזיציה חזקה מול החברות שנולדו בשוק הפרטי כמו משלוחה וולט. נכון לתחילת 2023 7% מקהל המטרה, בני 18-24 ידעו בצורה בלתי נעזרת (TOM) כי תן ביס מבצעת משלוחים גם לאנשים פרטיים. תן ביס סימנה לעצמה מטרה: לחזק את מעמדה בשוק הפרטי ולמצב את עצמה כחברת שליחויות שיודעת להגיע לכל המסעדות בארץ ולספק משלוח לכל אחד בסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי. לצורך כך, חיפשה החברה מהלך שיווקי חכם ויצירתי שיאפשר מקסימום אימפקט, במינימום תקציב וזמן. הרעיון- להפוך את תן ביס לחברת המשלוחים של בית האח הגדול, הבית הכי מוכר והכי גדול בישראל, ולגרום לכל הצופים לחוות בלייב את חווית המותג. המהלך התקשורתי הצליח להפוך תקציב של 0.5 מיליון ₪ לשווי מדיה של 3.5 מיליון (לפני דיגיטל), להכפיל את המודעות של תן ביס בקרב הקהל הצעיר ולהגדיל את המכירות של האפליקציה וההורדת שלה בשיעור דו-ספרתי
חיה האוסמן |