

איך גרמנו למדינה שלמה להחליף כוס קפה בויסוצקי ירוק?
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: ויסוצקי, הורדת מצגת
איך גרמנו למדינה שלמה להחליף כוס קפה בויסוצקי ירוק?
אחרי שנים רבות בהם שוק התה היה סטגנטי, החליטה ויסוצקי, כמובילת שוק להעיר את הקטגוריה ולפעול למען הגדלתה. הכוכב העולה שנבחר להוביל את השינוי היה התה הירוק. במשך כמה שנים נעשתה פעילות תקשורתית ענפה אשר הגיעה לשיאה בשנה האחרונה.
במשך שנים ויסוצקי עבדה רבות על חינוך השוק בדבר תועלות התה הירוק ועידוד שתיית תה ירוק כחלק מאורח חיים בריא. חדירת התה הירוק שילשה את עצמה, מה שהיווה הישג משמעותי בפני עצמו, אך לא מספיק צרכנים אימצו את שתיית התה הירוק על בסיס יומיומי.
בשנה האחרונה, ויסוצקי בחרה לקחת את אסטרטגיית חינוך השוק צעד קדימה ולהרגיל את הצרכנים לצריכה יומיומית של תה ירוק על חשבון קפה…
המהלך CHANGE של ויסוצקי ירוק הוא לא עוד סרט פרסומת מוצלח שהביא לעליה במכירות, הוא חלומו של כל איש שיווק- לייצר שינוי בשוק אמיתי בו הוא פועל.
ההצלחה הפנומנלית אינה מקרית, מדובר במהלך שנבנה בצורה מדויקת לפרטי פרטים. שזירה של מסר חד וברור, פרזנטורית מדויקת, שפה פרסומית בולטת ועבודה מול מובילי דעת קהל, הביאה לכך שויסוצקי הצליחה לחדור את מחסום הציניות של הציבור הישראלי כלפי פרסומות ולייצר שינוי אמיתי בהרגלי צריכה מושרשים עמוקים, יש שיאמרו אפילו קדושים- כוס הקפה.
אין ספק שמדובר בתחילתה של מהפיכה.
![]() |
![]() |
![]() |
רוני ויינשטיין מנכל | אילת ליפשיץ מנהלת חטיבת התה וה- wellbeing | קרן אפל מנהלת שיווק חטיבת התה |