איך באמצעות מוצר חדשני שסייע לעסקים בזמן קריטי, הצליחה B144 לפרוח בצל איומים בינ"ל של ענקיות ה-Data
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת
איך באמצעות מוצר חדשני שסייע לעסקים בזמן קריטי, הצליחה B144 לפרוח בצל איומים בינ”ל של ענקיות ה
עוד מעידן הטלפון, B144 שם בשביל העסקים, אבל עם השנים השוק משתנה ושחקנים חדשים נכנסים לתמונה. Facebook ו- Google מייתרות את ה- Middle Man וקובעות את כללי המשחק במחי אלגוריתם. הבנו שאנו במאבק על זכות קיום בשוק שמשתכלל וכשחוקי הפרסום מוכתבים ע”י ענקים בינ”ל, האתגר הוא גם עבור העסקים הקטנים והמקומיים. בנוסף לקשיים הטכניים שבשיווק הדיגיטלי, עולה מצוקה שטרם הכרנו -הקורונה. התוצאה- העסקים הקטנים, לקוח הקצה המרכזי שלנו, צמאים יותר מתמיד לפתרונות ואפיקי צמיחה חדשים. ידענו שהחוזקה שלנו היא Data כחול-לבן ומאגר מידע ייחודי שאין לגוגל ופייסבוק. המטרה שלנו הייתה לייצר ערך אמיתי ומבדל עבור העסקים הקטנים באופן שיהיה הרבה יותר מבמה פרסומית. איך נעשה את זה? נעביר אותם טרנספורמציה דיגיטלית ונאפשר פרסום 360 ללא מגע יד אדם, עם חדשנות מוצרית שמנגישה לעסקים קטנים יכולות פרסום מתקדמות וערך בלעדי, בזמן שהכי זקוקים לו. מכאן, יצרנו פתרון שהולך צעד קדימה והופך להיות למעשה מנהל השיווק הדיגיטלי האישי של העסק. בישרנו על כך בפנייה תקשורתית מבוססת DATA שפוגשת אלפי עסקים ונוגעת בנקודת הכאב שלהם. המערכת הביאה ל- B144 את התוצאות הטובות ביותר בתולדותיה! עם גיוס של למעלה מ-7000 לקוחות וגידול שיא בהכנסות מפעילות גוגל ופייסבוק.
![]() |
![]() |
![]() |
עופר סופר - מנהל הפעילות | יוסי אליהו - מנהל מערכות מידע | מקס אוקונוב - מנהל דיגיטל |