

או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו! איך הפכנו את נינג'ה ממותג לא מוכר למותג המוביל בעולם מוצרי החשמל לבית
משרד פרסום: מנצ', חברה: שריג אלקטריק, הורדת מצגת
הרקע
ב- 2016 אף ישראלי עדיין לא הכיר את המותג נינג’ה. האתגר שלנו היה לכבוש את הנדל”ן היקר ביותר – השיש במטבח, עם מותג פרמיום חדש לחלוטין, בשוק רווי במותגים בינלאומיים וותיקים ובעלי מוניטין.
המהלך השיווקי עסקי
הטיפוס של נינג’ה אל פסגת המטבח הישראלי עבר דרך 5 תחנות:
- יצירת מודעות וביסוס העדפה: תוך מיצוב נינג’ה כמותג לייף סטייל שמאפשר לקיים אורח חיים בריא ללא מאמץ, מותג שראוי להתגאות בו על השיש ושמצדיק פרמיה
- תוכן: הפקת מאות מתכונים, כתבות, תמונות וסרטונים במגוון פלטפורמות ובשת”פ עם יוצרי רשת. אלה מסייעים לצרכנים להפיק ערך מתמשך מהמוצרים ומעלים את שביעות הרצון
- נקודת מכירה: מקסום חווית המשתמש במפגש הראשוני באמצעות תצוגה מרהיבה וחוברת מתכונים מהודרת ומותאמת במיוחד לקהל הישראלי
- קהילה: כ- 350K חברים בקבוצות נינג’ה ברשתות החברתיות, שקמו באופן אורגני והפכו לקהילת מעריצים, עימה אנו מנהלים מערכת יחסים אדוקה
- שירות: על מנת לחזק את ההעדפה לשריג אלקטריק, היבואן רשמי, אנחנו מקפידים על סטנדרט שירות גבוה בשלל ערוצים, מתוך הבנה ששירות זה שיווק ושיווק זה שירות
התוצאות:
הפכנו את הישראלים לנינג’ות במטבח! בתוך פחות מ- 5 שנים נינג’ה הפך משחקן לא מוכר למותג אייקוני, שכבש לחלוטין את השוק (נ”ש כספי: 77% בבלנדרים, 93% בבישול/טיגון באוויר חם ו- 32% במעבדי מזון) והגדיל את השוק כולו במאות אחוזים!
![]() |
![]() |
![]() |
אושיק שריג - מנכ"ל | גיא קמחי - סמנכל שיווק | ליאור לוי - סמנכל מכירות |