התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

אבא, אמא, DATA! "תכנית המגירות": הנשק הסודי של האגיס שמגיע ל-4 מ-5 אמהות טריות בישראל!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק ישראל, הורדת מצגת

מותגים רבים שואפים לייצר לעצמם מאגר DATA מזוהה ממקור ראשון נכס נחשק שמאפשר לתחזק תקשורת רציפה עם הצרכנים, להכיר אותם טוב יותר ולהתאים את הצעת הערך אליהם. במקרה של האגיס, העמקת הקשר עם הצרכנית הייתה משימה אסטרטגית ראשונה במעלה: כששוק החיתולים משנה פניו מקצה לקצה תוך מספר שנים עם כניסתם של שחקני VFM שצצים כמו פטריות אחרי הגשם, שוחקים מחירים ותוקפים את מובילותו דרך מסרים פונקציונליים. מבטסביב לשווקים האזוריים באירופה הראה כי מגמות כאלה היוו גזר דין מוות עבור המותג! כנגד כל אלו, בהאגיס יוצאים למלחמה על הנאמנות הצרכנית מרגע הלידה ועד הגמילה, מלחמה שבליבה הקהל הנחשק והמשמעותי ביותר: ה-POME של הקטגוריה: אימא טרייה ב-100 הימים הראשונים לאחר הלידה. להיכרות המעמיקה של האגיס עם הצרכניות וצרכיהן הצטרפו שנתיים של למידה והתנסות מעמיקה ב-DATA, בסיומן מפותחת יכולת ראשונה מסוגה עם “תכנית המגירות”: אופרציית DATA רחבת היקף וחסרת תקדים שמטרתה לאתר ו’לצבוע’DATA מזוהה של אימהות כבר בשליש האחרון להריון, לפגוש אותן ב-100 הימים שלאחר הלידה ולהמשיך ללוות אותן עד רגע הגמילה וחוזר חלילה בהיריון הבא. תוך כשנה וחצי, תכנית המגירות של האגיס חיה ופועלת בצורה אוטומטית לחלוטין: כשהיא מטרגטת, צובעת ומקיימת תקשורת 1:1 פרסונלית עם מעל חצי מיליון אימהות במאגר ומגיעה לקרוב ל-80% מאימהות ה-POME בישראל!

לילך כהן שולומון, סמנכל שיווק קימברלי קלארק ישראל הדר שלו, מנהלת שיווק בכירה, תינוקות וילדים, קימברלי קלארק ישראל תמר וינר, מנהלת חווית לקוח ונכסים דיגטליים, קימברלי קלארק ישראל
לילך כהן שולומון, סמנכל שיווק קימברלי קלארק ישראל הדר שלו, מנהלת שיווק בכירה, תינוקות וילדים, קימברלי קלארק ישראל תמר וינר, מנהלת חווית לקוח ונכסים דיגטליים, קימברלי קלארק ישראל